loading...
Nancy Ajram Persian Club
آخرین ارسال های انجمن
Mary Ajram بازدید : 154 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (4)

 

New Photos of Nancy from Layali Qatar Concert in Mariot Hotel - 2009

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farnooshajram در تاریخ 1392/08/11 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز شما به مارال خانم گفتین براش ارسال میکنید حالا چیشده که به بنده اینطور جواب میدین
اولا من از شما همراه نانسی رو نخواستم چون خودت گفتی شماره دفترش میتونی بدی . . .
من شماره نانسی رو از طرق دیگه ای هم میتونم تهیه کنم ولی گفتم از شما که هموطنم هستی بگیرم،من با یه تلفنم میتونم شمارش بگیرم ولی گفتم اول به شما بگم
حالام گرچه ازت خواهش کردم ولی اصلا برام مهم نیست؛اگر با این حرکت احساس قدرت میکنی حرفی نیست . . .
من همیشه اعتقادم این بود که همه طرفداران نانسی اخلاقی به خوبی خودش دارن ولی گویا اشتباه میکردم
نمیخوام بگم خدای ناکرده شما منش خوبی ندارید ؛ ولی یه شماره چیز زیادی نبود
گرچه برای من که دیگه فرقی نمیکنه چون خیلی زود به دستم میرسه فقط یه 1-2 روز طول میکشه
پاسخ : دوست عزیز کسی از کس دیگه ای بالاتر و پر قدرت تر نیست مخصوصا تو دنیای مجازی....
من فقط اجازه ندارم شماره ها رو به کسی بدم....
ایشاالله هر چه زودتر به دستتون برسه
با تشکر از نظرتون

این نظر توسط farnoosh در تاریخ 1392/08/10 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

Bebakhshin Mary jan mozahem misham mikhastam beporsam chera nazare mano marboot be shomare daftare NANCY gharar nadaDn. . . .
Man vaghean oun shomara ro lazem daram
vagarna mozahem nemishodam . . .
Khastam begam agar be teki az doostan dadin lotf konin be manam bedin merSi
پاسخ : دوست عزیز ممنون بابت نظراتتون
تو اون نظر آدرس ایمیل شما موجود بود برای همین تایید نشد
و در مورد شماره ی نانسی هم هیچ کمکی به کسی نمیتونم کنم چون اجازه ی انجام هیچ کاری رو ندارم
ببخشید...
با تشکر

این نظر توسط farnoosh در تاریخ 1392/08/10 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

2012 بود یا مال همین امساله ؟
پاسخ : 2009

این نظر توسط farnooshajram در تاریخ 1392/08/10 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

سلام ماری جونشکلک
امروز تو یه سایتی خوندم که گوگل و یاهو چند تا از زیباترین و پرطرفدارترین دختران عربی رو معرفی کرده بود
نفر اول نانسی قربوووووووووووووووووووووونش برم بود ،نفردوم مونا ابو
حمزه (مجری)؛نفر سوم دختر شایسته لبنان بود،خواستم ببینم تو خبر داشتی
پاسخ : بله متوجه شدم....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نانسی عجرم خواننده ی لبنانی با 30 سال سن از برترین خوانندگان جهان محسوب میشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام خواننده ی زن عربی را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 220
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 513
  • بازدید کلی : 77,721
  • کدهای اختصاصی